Δεν υπάρχει λιμάνι κοντά με μία ράμπα, για να βγάλετε έξω το σκάφος σας ή δυσκολεύεστε να το ρυμουλκήσετε έξω;
Η γαλλική εταιρεία Iguana Yachts δίνει μία ριζική λύση στο πρόβλημα, καθώς κατασκεύασε ένα αμφίβιο ταχύπλοο που κινείται στο νερό και στην ξηρά. Το Iguana 29 σχεδιάστηκε από τον Αντουάν Φριτς και διαθέτει σε κάθε πλευρά του και από μία ερπύστρια της γνωστής εταιρείας Caterpillar, η οποία χαμηλώνει και επιτρέπει στο σκάφος να ξεκολλήσει από τα αβαθή ή απλά να μεταφέρει το πλήρωμά του μέχρι το...σπίτι του.
Εννοείται, ότι το κύριο πεδίο δράσης του Iguana 29 είναι το υγρό στοιχείο, όπου αναπτύσσει το δεκαθέσιο σκάφος έως 35 κόμβους ταχύτητα (περίπου 65 χλμ./ώρα) χάρη σε έναν κινητήρα 300 ίππων. Στη στεριά κινείται το μήκους 8,6 μέτρων ταχύπλοο με πολύ χαμηλότερες ταχύτητες, καθώς στη συγκεκριμένη περίπτωση υπάρχουν στη διάθεσή του μόνον 40 ίπποι, οπότε περιορίζεται η ταχύτητα στα 8 χλμ./ώρα. Σαν γνήσιο ερπυστριοφόρο πάντως, δεν κολλά πουθενά είτε μιλάμε για αμμώδη εδάφη είτε για λάσπες, κλπ.
Όποιος σχεδιάζει να εκπλήξει τους φίλους του το επόμενο καλοκαίρι και να εμφανιστεί μπροστά τους με ένα αμφίβιο Iguana 29, θα πρέπει να ξεκινήσει άμεσα να αποταμιεύει χρήματα, καθώς η τιμή του έχει διαμορφωθεί στις 225.000 ευρώ.
Εννοείται, ότι το κύριο πεδίο δράσης του Iguana 29 είναι το υγρό στοιχείο, όπου αναπτύσσει το δεκαθέσιο σκάφος έως 35 κόμβους ταχύτητα (περίπου 65 χλμ./ώρα) χάρη σε έναν κινητήρα 300 ίππων. Στη στεριά κινείται το μήκους 8,6 μέτρων ταχύπλοο με πολύ χαμηλότερες ταχύτητες, καθώς στη συγκεκριμένη περίπτωση υπάρχουν στη διάθεσή του μόνον 40 ίπποι, οπότε περιορίζεται η ταχύτητα στα 8 χλμ./ώρα. Σαν γνήσιο ερπυστριοφόρο πάντως, δεν κολλά πουθενά είτε μιλάμε για αμμώδη εδάφη είτε για λάσπες, κλπ.
Όποιος σχεδιάζει να εκπλήξει τους φίλους του το επόμενο καλοκαίρι και να εμφανιστεί μπροστά τους με ένα αμφίβιο Iguana 29, θα πρέπει να ξεκινήσει άμεσα να αποταμιεύει χρήματα, καθώς η τιμή του έχει διαμορφωθεί στις 225.000 ευρώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου